» jesteś tutaj: » NASZE USŁUGI
NASZE USŁUGI
Przygotowanie Zestawienia
Ofert
Pierwszy etap współpracy pracy z nami kończy się zwykle
sporządzeniem raportu (Zestawienia Ofert) o ofertach ubezpieczenia zebranych z zakładów ubezpieczeń,
z którymi współpracujemy.
Dokument ten zawiera między innymi:
- wyciąg z warunków ogólnych każdej oferty,
- informacje o warunkach finansowych oferty (stawki/składki, sumy ubezpieczenia, udziały własne),
- omówienie najważniejszych postanowień proponowanych warunków ubezpieczenia wraz z oceną zakresu ochrony ubezpieczeniowej,
- naszej rekomendacji jednej lub kilku ofert wraz z uzasadnieniem.
Prezentacja Zestawienia Ofert poprzedzają następujące
czynności:
- zebranie informacji o Państwa działalności gospodarczej,
- analiza działalności pod kątem związanego z nie ryzyka,
- analiza obecnego stanu Państwa ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej,
- opracowanie zakresu ubezpieczeń odpowiadającego Państwa działalności i oczekiwaniom,
- kontakt z wybranymi zakładami ubezpieczeń i zebranie ich ofert.
Ostatnim etapem jest zawarcie umów ubezpieczenia w imieniu naszego
klienta.
Administracja umowami
ubezpieczenia
Nasza rola nie kończy się jednak po
zakończonej sukcesem sprzedaży proponowanych przez nas ubezpieczeń. Cały czas doradzamy Państwu i
prowadzimy administrację zawartych umów ubezpieczenia:
dokonujemy niezbędnych zmian w
istniejących umowach ubezpieczenia, tak, aby dostosować je do zmian w Państwa działalności
gospodarczej,
z odpowiednim wyprzedzeniem (1 miesiąc) aranżujemy odnowienia umów
ubezpieczenia, tak, aby zapewnić ciągłość ochrony ubezpieczeniowej,
obsługujemy
proces płatności składek ubezpieczeniowych, przypominając o terminach płatności i sprawdzając czy
wpłynęły na konto zakładu ubezpieczeń.
Doradztwo w
likwidacji szkód
Naszym obowiązkiem jest służenie Państwu
pomocą w przypadku roszczeń z tytułu odpowiedzialności cywilnej. Doradzimy Państwu jak zachować się,
kiedy zostaje Państwu zgłoszone roszczenie, oraz zawiadomimy zakład ubezpieczeń. Reprezentując
Państwa interesy prowadzimy nadzór nad likwidacją szkód prowadzoną przez zakłady ubezpieczeń, tak,
aby proces ten przebiegał w najbardziej efektywny sposób.
NASZE WYNAGRODZENIE
Prowizja brokerska
Broker ubezpieczeniowy
działa jako wyspecjalizowany pośrednik finansowy.
Zdobywając klientów (ubezpieczających) i
prowadząc ich obsługę zdejmuje z zakładu ubezpieczeń zarówno koszty administracyjne jak i sprzedaży,
które zakład ubezpieczeń musiałby ponieść, aby pozyskać i utrzymać swoich klientów
bezpośrednich.
Z tego względu broker wynagradzany jest prowizją od kwoty składki za
zawarte za jego pośrednictwem umowy ubezpieczenia. Prowizja ta nie powiększa kwoty składki, ponieważ
jest ona niższa (zgodnie z zasadą, że usługi brokera to dla zakładu ubezpieczeń wyspecjalizowany
outsourcing), od kosztów, które zakład ubezpieczeń musiałby sam ponieść pozyskując i obsługując
swoich klientów.